onsdag 23 oktober 2013

Projektplan

Påbörjar nu arbetet med en projektplan. Jag trodde det var en liten skitsak som skulle presenteras, typ på två sidor. Luuurad! Jag lurar mig själv hela tiden. Jamen då börjar jag väl leta litteratur då för att stärka min teori om att det här är ett synnerligt viktigt område att forska om. Nu tycker jag ju det också så det gör det ju lite lättare. Kan bli kul det här! Men jag trodde det var mindre, och det tror jag alltid hela tiden med alla uppgifter. Att jag inte lär mig.

Snart får jag muffins hoppas jag. Min darling A bakar till klassen och det kan kanske bli något över. Darling L var med på en prommis runt byn och darling N är och spelar badminton med darling maken. Åååå vad jag svamlar, nu är det dags att ta tag i det här. Mot www.fhi.se och www.who.org !Där finns det fin-fina grejer att hämta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar