torsdag 17 oktober 2013

Jo lite blev det nog.

Näe. Det blev inget skrivet idag heller på den här bloggen. Det har inte hänt så mycket. Eller lite har det väl varit?
Måndag: plugg, plugg, plugg och plugg.
Tisdag: Aha! I lagårn 6 timmar, mellan de delade passen var det studier,  studier,  studier och sen kom min kusin och hälsade på. Jag har liten släkt, få kusiner så jag är jäkligt glad för de jag har och blir så glad när jag får träffa dem.
Onsdag: Jobb. Det var tufft för mina arbetskamrater men jag hade en bra dag med lagom tempo. Sen läsa, skriva, läsa, skriva och tillslut lämna in hemtentan på 8 sidor utan att läsa igenom den. Jag orkade bara inte. Den blev säkert för lång.
Torsdag: Jobb. Jobbade över. L bjöd på middag. Granne Ricki och granne Ingegerd kom och åt. Ingen torsdagsstädning bara mat och tv.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar