tisdag 13 augusti 2013

Rörigt ett tag

I mars när jag fyllde år fick jag en resa i present av familjen. Nu har jag rest och det har jag gjort med min man. En resa till Lisabon blev det. Så medans regnet har öst ner när hemma har vi knallat omkring i 37 graders värme. Det var helt ok om man säger så. Vackert som tusan och god mat och gott att dricka. Det kan inte bli så mycket bättre.


Elevador do Carmo

Så fina gränder

Såg långt gjorde man från Castelo de Sao Jorge
 
Uppe vid Castelo de Sao Jorge

Vasco da Gama

Från hotellrummet mot Castelo de sao Jorge - typ?



 
I övrigt har det varit lite rörigt sen sist. Richard hade sin 50 års fest - kul som attan, sen blev barnens farfar sjuk och sen blev min farfar sjuk. Det blev lite mycket där ett tag. Barnens farfar är fortfarande sjuk och är på sjukhuset, vi har kommit hem och jobbet har dragit i gång på riktigt igen. Så några slags rutiner är det väl dags att få i ordning på så smått. Nu ska jag jobba fram till 20 februari innan det blir semester eller ledighet igen. Det känns långt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar