fredag 29 mars 2013

Lång-fredag

Hej!

Hur mår du? Jag mår bra! Jag har haft en bra långfredag med mamma, pappa, farfar och syrran och hennes familj och min familj så klart. Vi har varit till Växbokvarn och ätit goood mat. Mysigt. Och för en gång skull överåt jag inte heller. Ibland förvånar jag mig själv. Dessutom åkte vi tjusigt värre. Våra polare har införskaffat en ny bil. En Porsche. Mmmm, det är grejer det. Och vi lånade den. Den gick fort. Konstigt, nästan helt av sig själv gick den så där fort. Rallyförare är det jag borde bli! Karriärbytet är ett faktum.

I natt var jag och hämtade äldsta sonen på ungdomsdisco. Jag  gjorde succe, eller nä, helt tvärtom. När kära sonen inte behagade att svara i telefon eller på sms, traskade kära mor in med toppluva och en fjällräven jacka och letade reda på sonen. Inte succe! Men varför ska han vara säker på att kära mor inte har ögonen på honom? Mother is watching you! Åtminstone 2 år till.

Här har jag knäppt några bilder för att visa dig:






 


 
 

 
 
 
Hej då och ha en trevlig påsk!
 
Med hjärtliga hälsningar
 
Majapi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar