fredag 8 februari 2013

På återseeende!

Skidåkning i skymning är underbart. Men ospårat är krångligt. Det är för väl att jag har världens bästa make som räddar mig och kommer ut med skoter och spårsläde när jag tycker att det blir för trögt. Var i väg och gymmade på eftermiddan i dag och för första gången var det kul. Liksom kul på riktigt. Jag tycker om känslan efteråt och jag tycker om att känna mig genomtränad men har lite svårt att hitta glädjen i själva träningen. Det gjorde jag idag. Fantastiskt!

Jag mår dessutom alldeles bra. Min superduper trötthet som varat sedan en tid tillbaka har nästan helt gett med sig. Jag har varit noga med sömnen, att röra på mig och med maten. Just nu känner jag mig klar, hel, lugn. Jag har inget behov att skriva av mig just nu. Jag försöker att bara vara. Kanske jag kommer tillbaka om någon vecka, kanske om längre tid. Men just nu paus. Så "På återseende". Ha det gott! Kram Majapi

1 kommentar: