tisdag 28 januari 2014

Ho hoo

Ho hoo. Är det någon här? Ja. En liten stund. Nya jobbet är påbörjat. Jag kan ingenting om hjärtan men kommer att lära mig mycket hoppas jag. Jag är livrädd för att göra bort mig för jag vill ju inte bli stämplad som puckad på en gång. Efter de här två dagarna har jag pratat så mycket jobb - med andra likasinnade som jag kanske gjort de senaste 3 månaderna med mina andra kollegor ( bara för att vi träffas alldeles för sällan). Utmaningen blir pendlingen.

De senaste två helgerna har bestått av skidåkning med fina människor. Den senaste helgen med mina fina minus P. Nu omladdning till badminton i helgen och sedan är det nog tänkt att jag ska stå på egna ben på jobbet.

Ikväll var jag bara trött. Pulvermos och falukorv till middag. N promenerade hem hunden som varit hos Farmor och sedan övertalade han mig att följa med ut på en skidtur. Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar