torsdag 26 december 2013

Jul

Annandag och inga planer. Skönt tyckte L. Lite tråkigt tycker jag. Det har varit bra dagar. Inställda julbadet i söndags böt vi mot söt-fika hos min syster med släkten på pappas sida. Super trevligt! Julafton med syrran och hennes familj,  barnens mormor,  morfar,  farmor och faster plus en gammelfarbror var lugn, skön och trevlig som vi avslutade med Forrest Gump.
A går och läser för konfirmation och ville gå på julottan så vi började juldagen med det och sen sov jag. Jisses vad jag sov. Jag tror jag tog igen all förlorad sömn på en gång.  På eftermiddagen fick jag med mig N på promenad.  Underbart!  Den ganska långa promenaden till och med. Och på kvällen kom vännerna från Söderala som vi träffar alldeles för sällan. Men med våra 7 barn sammanlagt spridda i åldrarna 6-16 så är det svårt att få i hop det och vi är glada när det lyckas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar