lördag 29 juni 2013

Semester

 
Nu har vi semestrat klart. Mycket sköna dagar på västkusten. Men skönt att komma hem.
Vi började på stört med fotbollsmatch för den minsta och äldsta gossen. En riktig höjdare med en riktigt nöjd yngre gosse.

 
 
 
N på Gamla Ullevi
 Dag 2 blev en dag på Liseberg. Trevligt och lagom med köer, men med sorg inser jag att karusellåkningens tid är förbi för mig.
Mycket kan man säga om facebook men det är rätt bra också. En gammal klasskompis som jag inte sett på 25 år checkade in på Liseberg. När vi kom ut från en restaurang så såg jag en brutta som såg ut som denna vackra människa och det var hon! Utan facebook hade jag inte tittat efter henne. Så jäkla kul att träffa henne!
 
Slänggungor

Mor och son


Virvelvind

Ibland blir jag full i flin, de är rätt lika.

Blöta efter flumride

Min fina familj. Jag är rik!

Maken hade planerat räk och laxkryssning. Så underbart gott! N och A

Återigen far och son. Mina fantastiska män.

Åhå... man och hustru.

Gott!


Universeum
Dag 3 Universeum, shopping och Jensen Böfhus (JB är inget jag rekommenderar, men barnen gillar det).
Dag 4 satte vi L på tåget hem, han skulle hem och jobba. Vi andra drog oss upp mot kusten och hamnade på Tanum-Strand. Mysigt värre för en barnfamilj. Och gott! Vi åt mycket och gott - det gillar vi ju....


Godbiten  på Tanum-strand



My man!
 


Vi avslutade ledigheten stort med en båttur till Petra och Janne. Vi, maken och jag, har börjat att träna på att göra saker själva, utan barnen. Det är inte själv-valt. Barnen vill inte hänga med oss. En jäkla sorg är det. Fan också. Men helt normalt och som det ska vara gissar jag. Men fan ändå. En förbannad tur att de tar emot oss ändå, de där polarna. En lyx-dag blev det. Nu skall vi titta på Ernst, over and out - datorn behövs.

2 kommentarer:

  1. Ni är alltid välkomna! Hur många eller några ni är. Kram//Pea

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och det är så skönt att veta att det är så!

      Radera